Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/118277
El crowdfunding : Claves para la financiación colectiva de un álbum musical en la plataforma de internet ‘Verkami'
Morales Pérez, Pablo
Fernández Peña, Emilio (dir)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 20 p.
Resum: El estudio tiene por objeto, la comprensión de la forma en que los artistas llevan a cabo sus proyectos, el conocimiento de las razones del uso del crowdfunding y la importancia de dicha práctica en la viabilidad del proyecto. La obtención de una visión amplia del desarrollo del fenómeno en el ámbito musical de España, atendiendo a las tendencias existentes y a qué tipo de artistas recurren a dicha práctica y el entendimiento del modelo de funcionamiento de ‘Verkami': sus características, requisitos y los motivos de su elección frente a otras plataformas.
Drets: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: masterThesis
Matèria: Música i Internet ; Música - Indústria i comerç - Finançament ; Xarxes socials en línia ; Empreses - Creació - Finances ; Micromecenatge

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/228876


20 p, 537.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB)
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. Treballs de Fi de Màster

 Registre creat el 2014-05-18, darrera modificació el 2016-10-26



   Favorit i Compartir