Sunken Dream, the adventure game
Blanco Martinez, Javier
López Peña, Antonio M., , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Data: 2014
Descripció: 11 pag.
Resum: Sunken Dream es un proyecto que trata de la creación de un videojuego de aventuras en 2 dimensiones usando la tecnología flash, lo que le permite ser ejecutado en diferentes dispositivos desde móviles hasta navegadores de PC convencionales. Este videojuego consiste en una historia dividida en diferentes niveles, el cual conforman entre todos un gran rompecabezas que el jugador tendrá que resolver mediante el FDT uso de diferentes objetos o interactuando con eventos del mapa para averiguar cuál es el misterio que esconde. Este juego va dirigido principalmente a casi todos los públicos preferentemente mayores de 13 años por su complejidad, no a la hora de la jugabilidad ya que la interfaz de la que dispone es muy intuitiva si no a la hora de resolver los enigmas que esconde. Para su realización se ha utilizado la metodología de desarrollo del software SUM, la cual se explicará en este documento.
Resum: Sunken Dream is a project that of an adventure game in 2D using the flash technology, which allows it to be executed on different devices from mobile browsers to conventional PC. This game is divided into different levels, which form together a large puzzle that the player must solve by using different objects or interacting with events of the map to figure out the mystery behind the history. This game is mainly aimed at almost every public preferably greater than 13 years old because of its complexity, not for the game play since the available interface is very intuitive but for resolving the mystery behind it. For its realization the software development methodology used was SUM, which will be explained in this document.
Resum: Sunken Dream és un projecte que tracta de la creació d'un videojoc d'aventures en 2 dimensions fent ús de la tecnologia flash, la qual cosa li permet ser executat en diferents dispositius, des de mòbils fins a navegadors de PC convencionals. Aquest videojoc consisteix en una història dividida en diferents nivells, els quals conformen tots plegats un gran trencaclosques que el jugador haurà de resoldre mitjançant l'ús FDT de diferents objectes o interactuant amb esdeveniments del mapa per a esbrinar quin és el misteri que amaga. Aquest joc va dirigit principalment a quasi tots els públics preferentment majors de 13 anys per la seva complexitat, no a l'hora de la jugabilitat, ja que la interfície de la qual disposa és molt intuïtiva, si no a l'hora de resoldre els enigmes que amaga. Per a la seva realització, s'ha utilitzat la metodologia de desenvolupament del software SUM, la qual s'explicarà en aquest document.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Àrea temàtica: Menció Enginyeria del Software
Matèria: Juego ; Juego de aventuras ; Juego de plataformas ; Flash ; Action Script 3 ; Starling ; Citrus Engine ; Game ; Adventure game ; Platform game ; Joc ; Joc d'aventures ; Joc de plataformes



11 p, 769.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2014-06-19, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir