visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Artículos > Artículos publicados > Buscant el camí cap a la creativitat a l'aula de ciències |
Fecha: | 2014 |
Resumen: | Els adolescents que es troben en un aula escolar són diferents, tenen diverses potenciali-tats i interessos. Els seus nivells d'atenció també són variats i alguns presenten limitacions significatives en aquest aspecte. Un factor que condiciona la seva atenció és la creativitat per dur a terme una tasca determinada. Per això és important estimular la seva imaginació amb la finalitat de incrementar l' interès i l'autoestima personal. El present article pretén demostrar que fomentar la creativitat és sinònim de despertar la curiositat entre els estu-diants. Per fer-ho es presenten un seguit d'activitats i recursos didàctics. |
Resumen: | Teenagers who are in a classroom school are different; they have several potentialities and interests. Their levels of are varied and some have significant limitations One factor that determines the attention is creativity to carry out a specific task. For this reason, it is important to stimulate their imagination in order to enhance interest and personal self-esteem. The present art ass aims to demonstrate that foster creativity, through activities and resources did practical, is without minimum of arousing the curiosity of the students. |
Derechos: | Tots els drets reservats. |
Lengua: | Català |
Documento: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: | Creativitat ; Interès ; Hipòtesis ; Motivació ; Didàctica ; Cretividad ; Motivación ; Creativity ; Interest ; Hypothesis ; Motivation ; Didactic |
Publicado en: | Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 28 (Juny 2014) , p. 17-20, ISSN 1699-6712 |
4 p, 63.8 KB |