Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/1191
El papel de la Administración en las comunidades de aprendizaje (la visión de la Administración vasca)
Mugertza Urkidi, Konrado

Data: 2005
Resum: Aquest article recull la visió de les comunitats d'aprenentatge des de la visió de l'Administració autonòmica. Parteix dels reptes que la societat actual presenta per descriure els objectius i les característiques dels plans que l'Administració es planteja per als propers anys. L'article finalitza amb una breu ressenya de les primeres experiències que es van desenvolupar al País Basc als anys noranta.
Resum: This article shows the point of view of the autonomous administration about learning communities. It starts with the challenges of nowadays society in order to describe the goals and characteristics that the autonomous government plans will have for the future years. The article ends with a short overview about the first experiences that took place in the Basque Country during the mid nineties.
Resum: El presente artículo recoge la visión de las comunidades de aprendizaje desde la Administración educativa autonómica. Se parte de los retos que la sociedad actual presenta para describir los objetivos y las características de los planes que la Administración se plantea para los próximos años. El artículo finaliza con una breve reseña de las primeras experiencias que se desarrollaron en el País Vasco en los años noventa.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: comunitats d'aprenentatge ; administració autonòmica ; plans i programes ; learning communities ; autonomous administration ; programmes and plans ; comunidades de aprendizaje ; administración autonómica ; planes y programas
Publicat a: Educar, N. 35 (2005) , p. 93-99, ISSN 0211-819X

Adreça alternativa: http://www.raco.cat/index.php/Educar/article/view/20821


7 p, 57.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Educar
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir