Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/119307
Test de visualidad : las preferencias del buen diseño
Merino, Quim
Busquets, Cris
Giol, Arnau
Termes, G.

Títol variant: Visual test: preferences of the good design
Data: 2014
Resum: Este artículo pretende dar noticia de la investigación dirigida por el Grupo de Investigación en Publicidad y Relaciones Públicas (en adelante, GRP) de la Universidad Autònoma de Barcelona llevada a cabo por los autores de esta reseña. El trabajo se enmarca en una actividad de la asignatura de Diseño en Publicidad y Relaciones Públicas del Grado en Publicidad y Relaciones Públicas de la UAB. El objetivo del trabajo es constatar las preferencias del consumidor ante diferentes estímulos formales del diseño gráfico en publicidad.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: review ; ressenya ; publishedVersion
Matèria: Investigació ; Grafisme ; Comunicació ; Publicitat ; Investigación ; Diseño gráfico ; Comunicación ; Publicidad ; Research ; Graphic design ; Communication ; Advertising
Publicat a: Grafica, Vol. 2 Núm. 4 (2014) , p. 147-152, ISSN 2014-9298



6 p, 427.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > grafica : documents de disseny gràfic
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2014-07-31, darrera modificació el 2016-06-04



   Favorit i Compartir