Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/119555
Efectivitat de les polítiques temporals per reduir el consum de gasolina
Asensio Ruiz de Alda, Francisco Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)
Matas i Prat, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)

Data: 2014
Resum: A finals de febrer de 2011, el govern va anunciar un conjunt de mesures encaminades a reduir el consum de gasolina. Les seves previsions eren que aquest caigués en un 15%. Un estudi a partir d’informació públicament disponible ha detectat que aquestes mesures (reducció dels preus dels trens de rodalies, límits més estrictes de velocitat i inclusió de biofuel en el carburant) van obtenir un efecte inferior al previst pel govern a causa del seu caràcter temporal.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: UAB divulga, Juliol 2014, ISSN 2014-6388



2 p, 32.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2014-09-05, darrera modificació el 2016-07-18



   Favorit i Compartir