Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/119663
Màrqueting [102138]
Gallo Martínez, Rosalía
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Data: 2014-15
Pla d'estudis: Comptabilitat i Finances [947]
Titulació: Comptabilitat i Finances [2501231] ; Empresa i Tecnologia [2501232]
Resum: L'assignatura de màrqueting representa una matèria bàsica dins els estudis de Comptabilitat i Finances perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret de la gestió comercial. Una formació en gestió comercial és necessària per una correcta inserció laboral d'un graduat en Comptabilitat i Finances dirigida a entitats financeres (Bancs i Caixes), empreses i/o organitzacions empresarials de diferents tipos. En totes aquestes situacions l'alumne haurà de tenir una visió àmplia de la gestió empresarial per tal de dur a terme el seu treball i poder crèixer dins l'estructura de l'organització. Màrqueting és una assignatura obligatòria de segon curs on l'alumne ja ha adquirit prèviament una formació base d'empresa. Aquesta assignatura proporciona a l'alumne una formació integral en l'àmbit del màrqueting, desenvolupant els coneixements bàsics i les competències especifiques d'aquesta àrea empresarial. Els objectius són: 1. Entendre la problemàtica comercial de l'empresa dins el seu context general. 2. Adquirir la capacitat d'anàlisi comercial i les habilitats necessàries per prendre decisions comercials, especialment les referents al pla de màrqueting. 3. Identificar els diferents agents que participen a l'activitat comercial, examinant les relacions existents entre ells. 4. Desenvolupar una visió integral de la funció comercial i les seves especificitats dins de les organitzacions.
Llengua: Català.



Castellà
2 p, 106.2 KB

Català
5 p, 104.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2014-09-10, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir