Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/119664
Màrqueting II [102352]
Eusebio, Rossano
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Màrqueting II
Data: 2014-15
Pla d'estudis: Administració i Direcció d'Empreses [950] ; Economia [952] ; Administració i Direcció d'Empreses (anglès) [1102]
Titulació: Administració i Direcció d'Empreses [2501572] ; Economia [2501573]
Resum: El marketing representa una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de empresas porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto de la gestión del departamento de marketing y del departamento de la Dirección comercial. Una formación en gestión comercial y marketing es necesaria para una correcta inserción laboral de un graduado en Administración y Dirección de Empresas hacia empresas de todos los sectores productivos. Es también importante para los graduados en Economía para tener una visión global del funcionamiento del área de marketing de la empresa. En todas estas situaciones el alumno tendrá que tener una visión amplia de la gestión empresarial para llevar a cabo su trabajo y poder crecer dentro de la estructura de la organización. Los conocimientos de marketing se adquieren a través de 2 asignaturas obligatorias: marketing I y marketing II. Estas dos asignaturas son obligatorias de tercer curso donde el alumno ya ha adquirido previamente una formación base de empresa. Esta asignatura en particular proporciona al alumno una formación integral en el ámbito del marketing operativo, puesto que el alumno ha adquirido los conceptos básicos del marketing estratégico en la asignatura marketing I. Al finalizar el curso el alumno tiene que ser capaz de: − Formular estrategias comerciales competitivas. − Interrelacionar las decisiones comerciales con el resto de áreas funcionales de la empresa. − Decidir los diferentes elementos que configuran un plan de marketing y valorar las interacciones que se producen entre ellos.
Resum: El màrqueting representa una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret de la gestió del departament de màrqueting i del departament de la Direcció Comercial. Una formació en gestió comercial i màrqueting és necessària per una correcta inserció laboral d'un graduat en Administració i Direcció d'Empreses cap a empreses de tots els sectors productius. És també important pels graduat en Economia per a tenir una visió global del funcionament de l'àrea de màrqueting de l'empresa. En totes aquestes situacions l'alumne haurà de tenir una visió àmplia de la gestió empresarial per tal de dur a terme el seu treball i poder crèixer dins l'estructura de l'organització. Els coneixements de màrqueting s'adquireixen a través de 2 assignatures obligatòries: màrqueting I i màrqueting II. Aquestes dues assignatures són obligatòries de tercer curs on l'alumne ja ha adquirit prèviament una formació base d'empresa. Aquesta assignatura en particular proporciona a l'alumne una formació integral a l'àmbit del màrqueting operatiu, ja que l'alumne ha adquirit els conceptes bàsics del màrquieting estratègic a l'assignatura màrqueting I Al finalitzar el curs l'alumne ha de ser capaç de: - Formular estratègies comercials competitives. - Interrelacionar les decisions comercials amb la resta d'àrees funcionals de l'empresa - Decidir els diferents elements que configuren un pla de màrqueting i valorar les interaccions que es produeixen entre ells.
Resum: Marketing is a basic subject within the Degree in Business Management and Administration because it offers training in central aspects of business management, and specifically in the management of the Marketing department and the department of Commercial Management. This training in commercial management and marketing is necessary for graduates in Business Administration and Management to be able to work in companies in any production sector. It is also important for graduates in Economics to have a global view of the way that the marketing sections of companies work. In all these situations students have to have a broad overview of business management in order to carry out their work and be able to grow within the organisation. Marketing knowledge is acquired through two different subjects: Marketing I and Marketing II. These are both obligatory in the third year when students will already have basic training in the way businesses work. This subject in particular offers students a comprehensive training in the area of marketing and Marketing II cover the operation side of marketing, since students will have acquired the basic concepts of operative and strategic marketing in Marketing I. On completing the course students should be able to: - Formulate competitive commercial strategies. - Interrelate commercial decision with the other functional areas of the company. - Decide on the different elements that will make up the marketing plan and evaluate the interactions between them.
Llengua: Català.



Anglès
4 p, 101.7 KB

Català
4 p, 102.9 KB

Castellà
4 p, 117.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2014-09-10, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir