Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/119778
Teories i pràctiques contemporànies en educació [102011]
Jordán Sierra, José Antonio
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2014-15
Pla d'estudis: Educació Infantil [847] ; Educació primària (anglès) [1140] ; Educació primària [896]
Titulació: Educació Infantil [2500797] ; Educació primària (anglès) [2500798]
Resum: L'objectiu d'aquesta assignatura és introduir als estudiants en l'estudi de les principals teories de l'educació que tenen vigència en el món contemporani, així com mostrar l'evolució històrica d'aquestes teories i la seva implementació. En el primer bloc s'estudiarà el significat i el sentit de l'educació, la relació entre l'educació i la cultura occidental i el paper epistemològic de la pedagogia dins el conjunt de les ciències de l'educació. Igualment, també es presentaran els models de les principals teories educatives i se'n farà una consideració crítica. Quant al segon bloc s'aprofundirà en els moviments, les institucions, les pràctiques i els pedagogs que han estat històricament més rellevants i es ponderarà la seva vigència en el moment present. Aquesta assignatura complementa altres matèries com Educació i contextos educatius, Societat, ciència i cultura i Comunicació i interacció educatives.
Llengua: Català.



Català
4 p, 102.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2014-09-10, darrera modificació el 2016-07-27



   Favorit i Compartir