Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/119778
Teories i pràctiques contemporànies en educació [102011]
Jordán Sierra, José Antonio
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2014-15
Resum: L'objectiu d'aquesta assignatura és introduir als estudiants en l'estudi de les principals teories de l'educació que tenen vigència en el món contemporani, així com mostrar l'evolució històrica d'aquestes teories i la seva implementació. En el primer bloc s'estudiarà el significat i el sentit de l'educació, la relació entre l'educació i la cultura occidental i el paper epistemològic de la pedagogia dins el conjunt de les ciències de l'educació. Igualment, també es presentaran els models de les principals teories educatives i se'n farà una consideració crítica. Quant al segon bloc s'aprofundirà en els moviments, les institucions, les pràctiques i els pedagogs que han estat històricament més rellevants i es ponderarà la seva vigència en el moment present. Aquesta assignatura complementa altres matèries com Educació i contextos educatius, Societat, ciència i cultura i Comunicació i interacció educatives.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Educació Infantil [2500797] ; Educació primària [2500798]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Educació infantil [847] ; Graduat o Graduada en Educació Primària [1140] ; Graduat o Graduada en Educació Primària [896]



Català
4 p, 102.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2014-09-10, darrera modificació el 2017-09-23



   Favorit i Compartir