Data: |
2014-15 |
Resum: |
Les estratègies didàctiques per la formació de persones adultes s'emmarquen dins un procés més general que s'ubica específicament en els processos d'ensenyament i d'aprenentatge, determinant, des de la didàctica diferencial, els eixos d'actuació en programes de formació continua. Els objectius fitxats són els següents: Conèixer les característiques que determinen l'adaptació del procés d'ensenyament-aprenentatge a les persones adultes. Analitzar les formes d'acció didàctica amb relació a les persones adultes. Analitzar les estratègies didàctiques adaptades al procés E-A per a persones adultes. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Educació Primària [2500798] ; Educació Social [2500260] ; Pedagogia [2500261] |
Pla d'estudis: |
Grau en Pedagogia [825] ; Grau en Educació Social [827] ; Grau en Pedagogia [1211] ; Grau en Educació Primària [1140] ; Grau en Educació Primària [896] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |