Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/119846
Educació en contextos de diversitat [101636]
Laborda Molla, Cristina
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2014-15
Resum: Aquesta assignatura forma part de les següents mencions: Menció en "Orientació educativa" de la titulació de Pedagogia. Menció en "Educació de nens i joves" de la titulació d'Educació Social. Al ser una assignatura optativa de les titulacions de Pedagogia i Educació Social, està oberta als estudiants d'ambdues titulacions que la vulguin cursar. En el marc de la societat actual, cada cop més diversa i plural, es fa necessari que els professionals de l'educació tinguin competències que els facilitin claus pedagògiques per donar resposta a les necessitats educatives de col·lectius diversos. Els objectius formatius a assolir són: 1. Promoure la inclusió educativa com un referent indispensable en la societat actual 2. Treballar els valors pròpis d'una educació sensible a la creixent diversitat cultural actual. 3. Dissenyar i aplicar processos educatius que responguin a les característiques i necessitats de col·lectius heterogenis, tant a nivell individual com social i cultural.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Educació social [2500260] ; Pedagogia [2500261]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Pedagogia [825] ; Graduat o Graduada en Educació Social [827] ; Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]



Català
5 p, 104.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2014-09-10, darrera modificació el 2017-09-23



   Favorit i Compartir