Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/120458
Book Creatiu [103149]
Roca Correa, David
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014-15
Resum: 1. El book creativo como estrategia de contratación. 2. La entrevista 3. El mercado publicitario: perfil de agencias (posibles contratantes). 4. Perfil de creativos (posibles contratantes) 5. Recursos para creativos (publicaciones, festivales, escuelas. . . ). 6. Haz tu book.
Llengua: Català.
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]



Català
4 p, 97.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2014-09-12, darrera modificació el 2017-05-20



   Favorit i Compartir