Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/120471
Aspectes Psicopedagògics de la Intervenció Educativa [42961]
Fuentes Agustí, Marta
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2014-15
Pla d'estudis: Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
Titulació: Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [4313816]
Resum: Analitzar els diversos àmbits culturals dels infants i els joves tant aquells en els que estan immersos com els que generen. Aplicar estratègies de reconeixement i intervenció sobre contextos socio-educatius formals i no-formals. Comprendre les bases fonamentals de la perspectiva sociocultural i contextual del desenvolupament. Desenvolupar actituds favorables vers la intervenció per al desenvolupament de totes les persones 
siguin quines siguin les seves característiques personals Analitzar la interacció entre els processos de desenvolupament i aprenentatge, i valorar la influència dels diferents contextos educatius. Revisar les pròpies creences i teories sobre l'aprenentatge i l'ensenyança amb l'ajut de les aportacions teòriques més rellevants, l'anàlisi sobre l'experiència personal com a educadors i com a alumnes. Reconèixer les propostes curriculars escolars vigents. Dissenyar i aplicar programes i projectes curriculars a contextos concrets i específics. Aplicar criteris educatius que tinguin cura de les diversitats de l'alumnat. Aplicar procediments de detecció de necessitats socio-educatives. Valorar i aplicar estratègies d'avaluació educativa. Vincular els processos lectors amb els processos educatius. Incidir en els projectes lingüístics i plans lectors dels centres educatius.
Llengua: Català.



Català
4 p, 106.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2014-09-12, darrera modificació el 2016-07-27



   Favorit i Compartir