Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/120700
Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE) a l'Educació Primària [103578]
Escobar Urmeneta, Cristina
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2014-15
Pla d'estudis: Educació primària (anglès) [1140] ; Educació primària [896]
Titulació: Educació primària (anglès) [2500798]
Resum: INTRODUCCIÓ A L'ASSIGNATURA I OBJECTIUS Aquesta assignatura té com a objectiu que els i les futures mestres es familiaritzin amb les estratègies docents bàsiques dels programes d'Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE) i adquireixin coneixements i habilitats bàsiques d'autoformació que els ajudin a continuar millorant com a mestres especialitzats al llarg de tota la vida professional, especialment pel que fa al seu perfil com a especialistes en l'ensenyament-aprenentatge de llengües segones i estrangeres. En aquesta assignatura els futurs docents aprendran els principis bàsics dels programes d'aprenentage integrat amb vocació democratitzadora. A dissenyar i seleccionar materials i activitats adequades al currículum català, i a identificar i analitzar els trets característics de bones pràctiques docents en aules AICLE. Cal remarcar que l'assignatura és en si mateixa una assignatura AICLE amb un doble focus en la millora de 1 Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE) a l'Educació Primària 2014 - 2015 (a) la competència comunicativa general i la competència interactiva docent (guanyar eficàcia en l'ús de l'anglès fluït, correcte i entenedor en tot tipus de situacions relacionades amb la docència de i en anglès) i (b) les competències professionals dels futurs mestres com a mestres amb un perfil especialitzat en l'ensenyament de i en l'anglès. AN INTRODUCTION TO THE SUBJECT AND LEARNING GOALS This course is designed to help student-teachers become familiar with basic teaching strategies which are specific to Content and Language Integrated Learning (CLIL) contexts. Also to help them develop the basic knowledge and skills needed for life-long professional development as primary teachers, with a special concern for foreign language teaching and learning. In this course student teachers will learn the basic principles of integrated programs in inclusive education. To design and select materials and activities which are consistent with the needs of the learners the official curriculum. Also to identify and analyze the characteristics of CLIL quality teaching practice. The subject itself follows a CLIL approach with a dual focus on (a) the improvement of communicative competence and classroom interactional competence (effective use of fluent, correct, learner-convergent English), and (b) foreign language teaching professional competences.
Llengua: Català.



Català
9 p, 130.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2014-09-12, darrera modificació el 2016-07-27



   Favorit i Compartir