Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/120846
Estructura Social i Sociologia del Consum [103131]
Verdaguer, Josep (Verdaguer Lozano)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014-15
Pla d'estudis: Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: El consum és una pràctica social, cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre el consum com el resultat d'eleccions i necessitats individuals. Ni únicament com la conseqüència d'una manipulació de les poderoses instàncies de la intervenció de la demanda. En aquest mòdul proposem estudiar-lo en la interacció social i com un aspecte de l'estructura social. L'objectiu d'aquesta assignatura és introduir els estudiants en tota una sèrie de conceptes i teories per tal de facilitar una aproximació a la dimensió social del consum.
Llengua: Català.



Català
6 p, 150.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2014-09-12, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir