Crítica i Anàlisi de Recerques en Psicologia Clínica [42603]
Ezpeleta, Lourdes
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Título variante: Crítica y Análisis de Investigaciones en Psicología Clínica
Fecha: 2014-15
Resumen: El objetivo de este módulo es analizar investigaciones en psicología clínica desde el punto de vista del interés de la pregunta de investigación, la metodología y el diseño que se utiliza para responderla, y la calidad de la interpretación de los resultados, su contrastación con la literatura disponible sobre el tema, el análisis de las implicaciones de los resultados y de las limitaciones del planteamiento realizado. Se espera que los análisis ayuden al alumno a identificar los puntos fuertes y débiles de las investigaciones a la hora de diseñar y realizar su propio trabajo de investigación. L'objectiu d'aquest mòdul és analitzar investigacions en psicologia clínica des del punt de vista de l'interès de la pregunta d'investigació, la metodologia i el disseny que s'utilitza per respondre-la, i la qualitat de la interpretació dels resultats, la seva contrastació amb la literatura disponible sobre el tema, l'anàlisi de les implicacions dels resultats i de les limitacions del plantejament realitzat. S'espera que els anàlisis ajudin a l'estudiant a identificar els punts forts i dèbils de les investigació a l'hora de dissenyar i realitzar el seu propi treball d'investigació.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Recerca en Psicologia Aplicada a les Ciències de la Salut [4313386]
Plan de estudios: Recerca en Psicologia Aplicada a les Ciències de la Salut [1132]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 118.8 KB

Castellà
3 p, 97.9 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2014-09-12, última modificación el 2023-01-28



   Favorit i Compartir