Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/121074
Psicologia evolutiva I: infància [101728]
Mies Burrull, Maria Àngels
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2014-15
Pla d'estudis: Logopèdia [828]
Titulació: Logopèdia [2500893]
Resum: a. Aquesta assignatura pretén complementar l´enfoc d´abordatge global d´intervenció logopèdica, des d´una perspectiva en la qual es contemplen tots els aspectes que influeixen en el desenvolupament de les nenes i nens fins els dotze anys. b. Per tal de poder desenvolupar convenientment els continguts i la metodologia de l´assignatura, l´estudiant ha de mostrar una actitud positiva en l´observació de conductes i tenir capacitat d´observació, anàlisi, associació i síntesi, així com considerar les diferents perspectives de l´abordatge teòric de la psicologia del desenvolupament. En finalitzar l'assignatura l'estudiant ha d'assolir els següents objectius formatius: - Conèixer les línies generals del desenvolupament humà des del naixement fins a la preadolescència - Determinar les principals fites que s'assoleixen en les diferents etapes del desenvolupament. - Conèixer els processos implicats en l' evolució de les principals dimensions en els diferents àmbits i entorns socioculturals - Identificar senyals d'alerta de conductes immadures o desviades del desenvolupament humà, per tal de poder comprendre i interpretar en un futur els trastorns del llenguatge i de la comunicació en el context del desenvolupament de les altres funcions psíquiques. - Aplicar els coneixements i saber argumentar-los. - Emetre un judici crític. - Comunicar informacions relacionades amb el contingut als seus iguals i supervisors. - Desenvolupar les seves habilitats d'aprenentatge de manera autònoma 1 Psicologia evolutiva I: infància 2014 - 2015.
Llengua: Català.



Català
6 p, 108.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2014-09-12, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir