Realització Audiovisual Publicitària [103130]
Martínez Surinyac, Gabriel
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Fecha: 2014-15
Resumen: Conceptualització i Realització d'espais publicitaris audiovisuals. 1. - Producció: El procés general de producció del cinema i la televisió. Especificitat en l'activitat publicitària. 1 Realització Audiovisual Publicitària 2014 - 2015 Formats publicitaris. 2. - Realització: El coneixement bàsic del llenguatge audiovisual. La formació tecnològica i tècnica per l'ús dels recursos audiovisuals de la presa d'imatges i la posta en escena. 3. - Postproducció: La formació tecnològica i tècnica per l'ús dels recursos audiovisuals del muntatge i l'edició digital. La qual cosa li permetrà tenir un marc de coneixement consolidat per definir la importància de la Producció i Realització en la formació general de la Comunicació i en concret del procés de producció publicitari. Coneixement del desenvolupament de projectes audiovisuals i organització dels recursos humans, artístics i tecnològics per aplicar a la seva activitat dins l'àmbit de la publicitat. Especial incidència en la figura publicitària del Producercom a unitat responsable d'organització i desenvolupament de la Producció publicitària en els mitjans audiovisuals.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 132.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2014-09-12, última modificación el 2023-01-28



   Favorit i Compartir