Comunicació Política en Publicitat [103869]
Guimerà Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014-15
Resum: Dins del pla d'estudis, l'assignatura s'encabeix dins de la matèria "Comunicació estratègica i aplicada". És l'única assignatura que conforma aquesta matèria i, al seu torn, forma part de les assignatures que permeten obtenir la menció de Direcció estratègica en relacions públiques. Segons el pla d'estudis, la matèria en que s'integra l'assignatura "aporta els coneixements bàsics per a l'anàlisi de la comunicació política en el context de les campanyes institucionals d'organismes públics i les campanyes electorals de partits polítics". D'acord amb això, a l'assignatura es tractarà la planificació estratègica del discurs polític i l'anàlisi de l'ús de la comunicació a les organitzacions polítiques i, sobretot, a les campanyes electorals. L'objectiu fonamental és donar als alumnes les nocions bàsiques de la comunicació política i, en especial, del màrqueting polític i la seva aplicació en contextos electorals. Es tracta de dotar els alumnes del bagatge teòric necessari per fonamentar la presa de decisions, la tria d'eines professionals i el disseny estratègic en el camp de la comunicació de les organitzacions polítiques.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
3 p, 127.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2014-09-12, darrera modificació el 2023-02-28



   Favorit i Compartir