Enfocaments Plurilingües a la Interacció Exolingüe [103330]
Martín, Éric
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2014-15
Resum: Aquesta assignatura forma part de les assignatures optatives de tercer o quart curs del grau d'Estudis Francesos i està inclosa en la matèria de Lingüística Francesa Aplicada i forma part de la Menció que rep el mateix nom. Les interaccions exolingües poden ser de dos tipus : - en el primer cas, unes interaccions en les quals els locutors utilitzen un idioma que no dominen amb el mateix nivell de competència. És el cas típic d'una conversació entre un natiu i no natiu. - en el segon, es tracta d'interaccions en les quals cada locutor utilitza el seu idioma matern (es parla d'intercomprensió). Aquesta assignatura té com a objectius principals analitzar el concepte d'intercomprensió, conèixer la metodologia d'ensenyament/aprenentatge que s'ha desenvolupat a partir d'aquesta noció i posar-la en pràctica en una sessió d'intercomprensió a distància entre locutors de llengües romàniques en una plataforma en línia (Galanet). Per això, a més de perfeccionar les seves competències en francès, els estudiants d'aquesta assignatura es familiaritzaran amb una nova metodologia d'aprenentatge de les llengües estrangeres i es formaran a la comprensió de diferents llengües romàniques (italià, portuguès, romanès), estudiades en una perspectiva contrastiva.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Estudis Francesos [2502533]
Pla d'estudis: Grau en Estudis Francesos [988]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 113.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2014-09-12, darrera modificació el 2023-05-31



   Favorit i Compartir