Metodologia per a la recerca i la innovació en mitjans [43075]
Velázquez García-Talavera, Teresa
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Metodología para la investigación y la innovación en medios
Títol variant: Methodology for Research and Media Innovation
Data: 2014-15
Resum: Design, create and develop basic and applied projects in Journalism and Communication Sciences research. Apply scientific work planning for media research. Using quantitative and qualitative techniques for research in media research. Develop the process of developing a research project. Apply the scientific method properly, posing hypotheses concerning communication, validating and verifying ideas and concepts and correctly summarizing the literature.
Resum: Dissenyar, crear i desenvolupar projectes de recerca bàsica i aplicada en Periodisme i Ciències de la Comunicació. Aplicar la planificació del treball científic per a la recerca en mitjans. Utilitzar les tècniques de recerca quantitatives i qualitatives per a la recerca en mitjans. Desenvolupar el procés d'elaboració d'un projecte de recerca. Aplicar el mètode científic de forma adequada, plantejant hipòtesis relatives a la comunicació, validant i verificant idees i conceptes i ressenyant correctament les fonts bibliogràfiques.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Recerca en comunicació i periodisme [4310036]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Recerca en Comunicació i Periodisme [856]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 113.8 KB

Anglès
8 p, 115.7 KB

Castellà
8 p, 115.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2014-09-12, darrera modificació el 2023-01-28



   Favorit i Compartir