Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/121658
Estudis d'Audiència i Recepció [103041]
Huertas Bailén, Amparo
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014-15
Pla d'estudis: Comunicació Audiovisual [968] ; Comunicació Audiovisual [1196]
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Resum: L'assignatura s'integra dins de la matèria "Investigació en Comunicació", formada per les següents assignatures: - Mètodes d'investigació en Comunicació: 2on. curs - 2on. Semestre . Obligatòria (a partir del cus 2015-16: 3er. Curs -1er. semestre). - Estudis d'audiència i recepció: 3er Curs - 1er. Semestre. Obligatòria (a partir del curs 2015-16: 3er. Curs - 2on. semestre). Rellevància de l'assignatura El principal objectiu d'Estudis d'audiència i recepció és que l'estudiant obtingui el coneixement bàsic sobre el comportament i l'activitat dels públics a l'àmbit de la comunicació (tradicional i a l'entorn digital), aspecte essencial des del punt de vista professional. I, a més, també garanteix l'adquisició de competències bàsiques per a poder desenvolupar investigacions socials. Aquesta és una assignatura obligatòria. Prèviament, l'estudiant ha cursat l'assignatura Teories de la Comunicació (dins la matèria Comunicació). Contribució de l'assignatura a la formació del perfil professional L'objectiu final de l'assignatura és contribuir a que l'alumne pugui : (a) Desenvolupar projectes comunicatius adients als públics als quals aquests s'adrecen (saber actuar). (a) Desenvolupar capacitat crítica i autocrítica davant la pràctica comunicativa (saber ser). (c) Afrontar/Avaluar una investigació social a l'àmbit de la comunicació (saber actuar). 1 Estudis d'Audiència i Recepció 2014 - 2015.
Llengua: Català.



Català
5 p, 105.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2014-09-12, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir