Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/121740
Redacció del Missatge Publicitari [103141]
Castellblanque Ramiro, Mariano
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014-15
Pla d'estudis: Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Conocer, estudiar, reflexionar, examinar y practicar el rol de Redactor Publicitario (Copywriter) como profesional clave dentro de la estructura organizativa de una agencia de publicidad, sus funciones y su desarrollo operativo tanto en Above The Line (ATL) como en Below The Line (BTL) ideando y escribiendo todo tipo de piezas publicitarias.
Llengua: Català.



Català
8 p, 115.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2014-09-12, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir