Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/121907
Comunicació, imatge i simulació a l'aula de ciències socials [102045]
Santisteban Fernández, Antoni
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2014-15
Pla d'estudis: Educació primària (anglès) [1140] ; Educació primària [896]
Titulació: Educació primària (anglès) [2500798]
Resum: Aquesta assignatura optativa pretén mostrar la importància de la comunicación dins les aules de primària. Els futurs mestres han de conèixer que més enllà dels llibres de text existeixen recursos com les imatges, la fotografia, el cinema, els jocs de simulació, així com altres formats digitals. Dins del que molts autors han qualificat com a societat de la informació, però també com a societat de l'espectacle ara és més necessari que mai la formació del pensament crític, per valorar la informació que ens arriba, per formar i argumentar l'opinió, per ser bons comunicadors i comunicadores, per incorporar el llenguatge de les imatges a la nostra feina de mestres. Conèixer i valorar la importància de la comunicació a l'aula, amb la diversitat de llenguatges que tenim a l'abast. Identificar, analitzar i saber utilitzar el llenguatge de la imatge, la fotografia, la publicitat, el cinema o el còmic. Analitzar i saber utilitzar estratègies com la simulació, els recursos digitals, les ofertes educatives a les xarxes socials. Posar la diversitat de llenguatges de comunicació, visuals i digitals actuals al servei de la formació del pensament crític.
Llengua: Català.



Català
6 p, 115.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2014-09-12, darrera modificació el 2016-07-26



   Favorit i Compartir