Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/122108
Comunicació i llenguatge oral en l'escola inclusiva [101688]
Serrano Pau, Carrasumada (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica Evolutiva i de l’Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2014-15
Resum: 1. Conèixer les interaccions comunicatives que s'esdevenen en el sí d'una aula 2. Relacionar conceptes relatius a la comunicació en el context de l'aula inclusiva 3. Dissenyar estratègies per optimitzar les interaccions comunicatives a l'aula 4. Oferir estratègies al professorat per la millora de les interaccions a l'aula amb la finalitat de preservar l'ètica professional 5. Comprendre, integrar i relacionar nous coneixements fruit d'un aprenentatge autònom 6. Fomentar una actitud d'aprenentatge estratègica i flexible en relació a les habilitats comunicatives.
Llengua: Català.
Titulació: Logopèdia [2500893]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Logopèdia [828]



Català
4 p, 100.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2014-09-12, darrera modificació el 2017-05-20



   Favorit i Compartir