Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/122254
Psicologia de l'Educació [102548]
Clariana i Muntada, Mercè
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2014-15
Resum: Conèixer l'àmbit de la Psicologia de l'Educació i la seva ubicació dins de la Psicologia. Conèixer les variables i interaccions que caracteritzen la Psicologia de l'Educació, diferenciant-les de les pròpies d'altres enfo­caments teòrics de tipus psicològic i/o educa­tiu. Adquirir procediments d'anàlisi de situacions pràcti­ques des de la perspectiva psicoeducativa. Aprendre a examinar, analitzar i avaluar críticament la literatura rellevant i a participar en discussions, tant en grups reduïts com amplis, sobre temes relacionats amb el contingut de l´assignatura. Participar activament i críticament en la construcció del propi aprenentatge, per tal d'adquirir uns hàbits de treball intel. lectual autònoms i independents. Adquirir coneixement declaratiu i procedimental per poder treballar com a psicòleg educatiu en l'educació formal o no formal.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Psicologia [2502443]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Psicologia [954]



Català
6 p, 109.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2014-09-12, darrera modificació el 2017-09-23



   Favorit i Compartir