Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/122333
Estratègies d'Aprenentatge [102598]
Monereo Font, Carlos
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2014-15
Pla d'estudis: Psicologia [954]
Titulació: Psicologia [2502443]
Resum: Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. ) és indispensable que els alumnes desenvolupin estratègies d'aprenentatge que els permetin prendre decisions ajustades a cada context per tal d'afrontar i aprendre de manera permanent. 1- Comprendre el concepte d'estratègia d'aprenentatge i la seva incidència determinant en la pràctica educativa. 2- Analitzar les principals estratègies que poden afavorir l'aprenentatge de continguts específics dins les diferents àrees curriculars. 3- Conèixer els principals mètodes d'ensenyament estratègic i valorar la importància del seu domini per part del professorat. 4- Aplicar els coneixements adquirits en l'elaboració i aplicació d'una Guia docent (GD) i una Unitat Didàctica (UD) centrades en les Estratègies d'Aprenentatge.
Llengua: Català.



Català
6 p, 110.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2014-09-12, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir