Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/122524
Comunicació Comercial [42225]
Castellblanque Ramiro, Mariano
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Comunicació Comercial
Data: 2014-15
Pla d'estudis: Màrqueting [1093]
Titulació: Màster Universitari en Màrqueting [4313148]
Resum: - Planificar i desenvolupar campanyes de comunicació comercial, amb especial èmfasi en el desenvolupament d'una estratègia de marca o un pla de comunicació d'una empresa o un producte o servei. - Tenir una actitud creativa i innovadora, i desenvolupar habilitats directives i de comunicació oral i escrita. - Dissenyar estratègies per fer comunicació persuasiva en un entorn multidisciplinari. - Veure, analitzar, entendre aquest entorn canviant de mitjans cada vegada més interrelacionats. - Saber treballar en equip, saber ser flexible i canviar de rol (anunciant-agència).
Resum: - Planning and developing marketing communication campaigns, with special emphasis on the development of a brand strategy and communication plan of a company or a product or service. - Developing a creative and innovative attitude, management skills and oral and written communication skills. - Developing strategies for persuasive communication in a multidisciplinary environment. - Analyze and understand nowadays environment with interconnected medias. - Ability to work in teams, learn to be flexible and change roles (advertiser-agency).
Llengua: Català.



Anglès
8 p, 117.7 KB

Català
9 p, 120.9 KB

Castellà
9 p, 116.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2014-09-17, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir