Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/122526
Màrqueting Emergent [42227]
Obis Artal, Maria Teresa
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Data: 2014-15
Pla d'estudis: Màrqueting [1093]
Titulació: Màster Universitari en Màrqueting [4313148]
Resum: Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. Per tant, aquest mòdul serà eminentment pràctic.
Llengua: Català.



Català
4 p, 101.8 KB

Castellà
4 p, 101.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2014-09-17, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir