Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/122679
Perspectives de Recerca en Formació, Avaluació i Equitat Educativa [43210]
Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2014-15
Pla d'estudis: Recerca en Educació [1169]
Titulació: Recerca en educació [4313815]
Resum: Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat de Desigualtats, investigació i acció educativa i és optatiu de la resta d'especialitats. En aquest mòdul es desenvolupen les competències necessàries per a investigar sobre la formació i l'avaluació des de l'òptica de l'equitat educativa. S'aborden els principals programes de formació per al treball com a estratègia per a potenciar l'equitat educativa. S'analitzen els models més destacats de capacitació digital i la seva contribució a l'equitat, així com les investigacions sobre programes de formació e- learning per a superar desigualtats. A través de l'anàlisi recursos teòrics i metodològics, s'aborda l'avaluació de programes de formació i d'intervenció socioeducativa, i la seva contribució a la investigació sobre desigualtats educatives. En aquest sentit, es fa especial èmfasi en el disseny i validació d'instruments que permetin avaluar programes formatius en el marc d'un projecte d'investigació. Descriptors: Formació per al treball. Formació i gènere. Equitat educativa i ocupació. Alfabetització digital. Capacitació digital. Avaluació de la formació per al treball Avaluació de l'e-learning. Avaluació de programes d'intervenció socioeducativa. Avaluació participativa.
Llengua: Català.



Català
5 p, 110.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2014-09-17, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir