Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/122688
Comunitat, Intervenció Socioeducativa i Desigualtats: Tendències de Recerca Actuals [43219]
Úcar, Xavier
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2014-15
Resum: Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat de Desigualtats, recerca i acció educativa i és optatiu de la resta d'especialitats Aquest mòdul pretén oferir les eines necessàries per a poder analitzar les situacions i escenaris comunitaris des de la recerca, per a poder generar respostes educatives adequades. En la proposta s'incidirà en especial en el coneixement dels entorns de l'educació comunitària i les dimensions -capital social, xarxes socials, capacitació parental i relació entre iguals- que condueixen a l'empoderament dels grups en entorns complexos. A partir de la utilització de recursos teòrics, metodològics i epistemològics que afavoreixen l'estudi i l'anàlisi de la intervenció socioeducativa en contextos comunitaris, el mòdul permetrà innovar en el disseny, planificació i desenvolupament de projectes i programes socioeducatius. S'abordaran les següents temàtiques: Educació comunitària, capital social, xarxes socials i empoderament Infància i adolescència en risc, sistemes de protecció, capacitació parental, relació entre iguals.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Recerca en educació [4313815]
Pla d'estudis: Recerca en Educació [1169]



Català
5 p, 111.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2014-09-17, darrera modificació el 2017-09-23



   Favorit i Compartir