Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/122729
Els entorns virtuals d'aprenentatge com a àmbit d'actuació del pedagog a les organitzacions
Moreno Ruiz, Esperanza
Navío Gámez, Antonio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2014
Descripció: 40 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Pedagogia [825]
Titulació: Pedagogia [2500261]
Resum: En aquest treball s'aprofundeix en el paper del professional de la pedagogia vinculat a la concepció, disseny, gestió i avaluació d'accions formatives dins els Entorns Virtuals d'Aprenentatge a les organitzacions, elaborant una reflexió sobre el seu horitzó professional davant la formació online a partir dels resultats obtinguts en les entrevistes realitzades. A més, el seu desenvolupament parteix d'una exhaustiva revisió bibliogràfica sobre el tema, prenent l'obra de García i Aguilar (2011) titulada “Competencias profesionales del pedagogo. Ámbitos laborales y Nuevos yacimientos de empleo” com a referent, així com d'altres publicacions d'autors especialitzats en Tecnologia Educativa com Cabero i Salinas.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Pedagog ; Organitzacions ; Formació ; Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) ; E-learning ; Entorns Virtuals d’Aprenentatge



40 p, 969.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2014-09-17, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir