Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/123014
Quins continguts matemàtics són capaços de detectar alumnes del Grau d'Educació Primària en situacions d'aprenentatge interdisciplinàries?
Artés Juvanteny, Mireia
Tinoco Balongo, Joan Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2014
Descripció: 36 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Titulació: Educació primària (anglès) [2500798]
Resum: El present treball gira entorn una petita investigació fruit d'una problemàtica sobre la que va emergir una necessitat de recerca. La problemàtica en qüestió és la dificultat dels alumnes del Grau d'Educació Primària de detectar continguts matemàtics en situacions d'aprenentatge interdisciplinàries. Aquest treball té com a objectiu fer una explicació comprensiva de la situació problemàtica i obtenir evidències que permetin fer un diagnòstic real del problema per mitjà de la realització d'un qüestionari. El col•lectiu d'estudi està conformat per dues mostres d'alumnes de primer i de tercer del Grau d'Educació Primària de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Continguts matemàtics ; Aprenentatge interdisciplinari ; Grau d’Educació Primària



36 p, 1.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2014-09-18, darrera modificació el 2016-07-21



   Favorit i Compartir