Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/123056
Variació d’estratègies de resolució de conflictes en funció del context i del rol de l'alumnat
Moreno Cuenca, Susana
Troiano i Gomà, Helena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2014
Descripció: 109 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Titulació: Educació primària (anglès) [2500798]
Resum: Actualment, un dels problemes més urgents i presents a les escoles de primària del nostre país és l'aparició i l'augment del nombre de conflictes que sorgeixen entre els alumnes tant a dins com a fora de l'aula. És per aquest motiu, que aquest Treball de Fi de Grau pretén observar i analitzar quines són les diverses estratègies de resolució que utilitzen els infants a l'hora de fer front a un conflicte. Alhora, es comprovarà de quina manera influeix el context en el qual es produeix el conflicte i com les estratègies de resolució varien en funció dels rols establerts en l'alumnat.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Resolució de conflictes ; Estratègies de resolució ; Rols en l’alumnat



109 p, 1.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2014-09-22, darrera modificació el 2016-07-21



   Favorit i Compartir