Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/123092
Orientació Educativa i la seva Didàctica [42098]
Martínez Muñoz, Màrius
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2014-15
Pla d'estudis: Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1217]
Titulació: Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [4310486]
Resum: L'Orientació és una pràctica pedagògica que pretén afavorir l'òptim desenvolupament personal, acadèmic i vocacional de l'alumnat al llarg de la seva estada a l'Educació Secundària. Aquests professionals han de ser competents en afavorir l'esmentat desenvolupament que és un dels objectius fonamentals de l'etapa alhora que una de les seves funcions nuclears com a professionals de l'educació. L'assignatura pretén doncs que els estudiants assoleixin els següents objectius: Valorar críticament les necessitats d'orientació i els programes, serveis i recursos que s'ofereixen als centres educatius Identificar els principals models d'acció orientadora a la secundària i les seves possibilitats i limitacions així com els diferents agents que prenen part en el procés orientador, tant al centre com des d'una perspectiva de xarxa Dominar estratègies, tècniques i recursos per afrontar l'Orientació a la secundària, tant en una perspectiva d'acció individual com grupal, en els àmbits de l'atenció a la diversitat i la orientació personal, acadèmica i professional Valorar les pròpies competències i aptituds per a l'Orientació en el context d'un centre educatiu de secundària i en el context de les seves aules.
Llengua: Català.



Català
6 p, 112.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2014-09-23, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir