Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/123462
Comunicación, identidad y fútbol : la relación entre el Barça y la sociedad barcelonesa
Wu, Xiaoliang
Perceval, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 86 p.
Resum: Análisis de la importancia del Barça como una institución nacionalista. Por su identidad especial que lo ha convertido en un símbolo importante dentro de Cataluña, como un puente entre deporte y sociedad, deporte y política.
Drets: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: masterThesis
Matèria: Futbol Club Barcelona - Història ; Futbol - Catalunya - Aspectes socials

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/240246


86 p, 894.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. Treballs de Fi de Màster

 Registre creat el 2014-10-06, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir