Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/125694
L'artistry en el discurs publicitari
Álvarez Sánchez, Sheila
Tena Parera, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 151 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: L’artistricitat és la qualitat que s’aboca a la consecució de l’emoció estètica. El present projecte té com a objectiu verificar si s’estableix un aument de l’ús del artistry dels anuncis grafics publicitaris, per tant si s’extableix una evolució cap al discurs emocional. En aquest treball s’utilitza una metodologia qualitativa en la que es realitza un recorregut pels autors més rellevants i entrevistes en profunditat, per concloure en l’ús d’una metodologia quantitativa que permeti el desenvolupament d’un instrument d’analisis de l’artisticitat i mesuri la seva presencia en anuncis grafics de diferents èpoques.
Resum: La artisticidad es la cualidad que se aboca a la consecución de la emoción estética. El presente proyecto tiene como objetivo verificar si se establece un aumento del uso del artistry de los anuncios gráficos publicitarios, por lo tanto si se establece una evolución hacia el discurso emocional. En este trabajo se utiliza una metodología cualitativa en la que se realiza un recorrido por los autores más relevantes y entrevistas en profundidad, para concluir en el uso de una metodología cuantitativa que permita el desarrollo de un instrumento de análisis de la artisticidad y mida su presencia en anuncios gráficos de diferentes épocas.
Resum: The Artistry is the quality that leads to the consecution of the aesthetic emotion. The project has the aim of verify if it produces an increasing of the using of Artistry in the advertisement, therefore if there is an evolution to the emotional speech. In this work I'm using qualitative methodology where I mention the most relevant authors and in-depth interviews are made, to conclude in the using of quantitative methodology that allows the development of an instrument that analyze the artistry and measure the relevance in graphic advertisement of different eras.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Artisticitat ; Publicitat ; Estètica ; Emoció ; Discurs ; Disseny



151 p, 28.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-10-24, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir