Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/125792
Brand influencers i blogosfera creativa. Recerca i identificació dels factors d'èxit en blogs sobre creativitat
Aparicio Castillo, Ricard
Blanco, Josep Ma., (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 168 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: L'objectiu de la present investigació és identificar i delimitar els factors d'èxit en els blogs sobre creativitat a Espanya. Aquests blogs són observats pels anunciants com un nou mitjà de comunicació amb moltes possibilitats publicitàries i amb un gran poder dˇinfluència sobre les seves audiències.
Resum: El objetivo de la presente investigación identificar y delimitar los factores de éxito en los blogs sobre creatividad en España. Estos blogs son observados por los anunciantes como un nuevo medio de comunicación con muchas posibilidades publicitarias y con un gran poder de influencia sobre sus audiencias.
Resum: This research identifies and defines success factors in blogging about creativity in Spain. These blogs are seen by advertisers as a new media of communication with many advertising possibilities with great power of influence over their audiences.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Blogs ; Blocaire ; Blogosfera creativa ; Influenciadors ; Màrqueting d'influència ; Publicitat



168 p, 16.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-10-29, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir