Brand influencers i blogosfera creativa. Recerca i identificació dels factors d'èxit en blogs sobre creativitat
Aparicio Castillo, Ricard
Blanco, Josep Ma., ,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Data: |
2014 |
Descripció: |
168 pag. |
Resum: |
L'objectiu de la present investigació és identificar i delimitar els factors d'èxit en els blogs sobre creativitat a Espanya. Aquests blogs són observats pels anunciants com un nou mitjà de comunicació amb moltes possibilitats publicitàries i amb un gran poder dˇinfluència sobre les seves audiències. |
Resum: |
El objetivo de la presente investigación identificar y delimitar los factores de éxito en los blogs sobre creatividad en España. Estos blogs son observados por los anunciantes como un nuevo medio de comunicación con muchas posibilidades publicitarias y con un gran poder de influencia sobre sus audiencias. |
Resum: |
This research identifies and defines success factors in blogging about creativity in Spain. These blogs are seen by advertisers as a new media of communication with many advertising possibilities with great power of influence over their audiences. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Pla d'estudis: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Treball final de grau ; Text |
Matèria: |
Blogs ;
Blocaire ;
Blogosfera creativa ;
Influenciadors ;
Màrqueting d'influència ;
Publicitat |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2014-10-29, darrera modificació el 2024-05-25