Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/125841
Televisión Digital Interactiva, el poder del consumidor
Belso Muñoz, Lydia
Blanch, Margarita, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 96 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: La present investigació aborda la Televisió Digital Interactiva com un nou mitjà, on el màrquetin i la publicitat poden oferir als consumidors una nova forma de relacionar-se amb les marques. Aquesta recent relació genera una experiència interactiva en televisió i, en conseqûència, un canvi en les formes de fer publicitat.
Resum: La presente investigación aborda la Televisión Digital Interactiva como un nuevo medio donde el marketing y la publicidad pueden ofrecer a los consumidores una nueva manera de relacionarse con las marcas. Esta reciente relación genera una experiencia interactiva en televisión y, en consecuencia, un cambio en las formas de hacer publicidad.
Resum: This research addresses the Interactive Digital TV as a new medium where marketing and advertising can offer consumers a new way to interact with brands. This new relationship creates an interactive experience in television and as following, a change in the forms of create advertising.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Televisió Digital Interactiva ; Televisió Social ; Publicitat Interactiva ; Consumidor



96 p, 2.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-10-30, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir