Televisión Digital Interactiva : el poder del consumidor
Belso Muñoz, Lydia
Blanch Nieto, Margarita, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
| Data: |
2014 |
| Descripció: |
96 pag. |
| Resum: |
La present investigació aborda la Televisió Digital Interactiva com un nou mitjà, on el màrquetin i la publicitat poden oferir als consumidors una nova forma de relacionar-se amb les marques. Aquesta recent relació genera una experiència interactiva en televisió i, en conseqûència, un canvi en les formes de fer publicitat. |
| Resum: |
La presente investigación aborda la Televisión Digital Interactiva como un nuevo medio donde el marketing y la publicidad pueden ofrecer a los consumidores una nueva manera de relacionarse con las marcas. Esta reciente relación genera una experiencia interactiva en televisión y, en consecuencia, un cambio en las formas de hacer publicidad. |
| Resum: |
This research addresses the Interactive Digital TV as a new medium where marketing and advertising can offer consumers a new way to interact with brands. This new relationship creates an interactive experience in television and as following, a change in the forms of create advertising. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Titulació: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
| Pla d'estudis: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
| Document: |
Treball final de grau ; Text |
| Matèria: |
Televisió Digital Interactiva ;
Televisió Social ;
Publicitat Interactiva ;
Consumidor |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2014-10-30, darrera modificació el 2024-05-25