Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/125867
Estudio del Departamento de Comunicación de una empresa de moda : Stradivarius
Huertas Ferri, Alejandro
Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 90 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Resum: Stradivarius és una de les empreses destacades dins del panorama nacional de la moda, i gràcies a la seva contínua expansió està adquirint el mateix paper a nivell internacional. El seu Departament d'Imatge i Comunicació està sent un dels grans causants d'aquesta expansió. Aquest s'estructura en 3 subdepartaments: Comunicació, E-commerce i Imatge. La tasca de cadascún d'ells és fonamental: dins del funcionament intern del propi departament i per l'empresa en general.
Resum: Stradivarius es una de las empresas destacadas dentro del panorama nacional de la moda, y gracias a su continua expansión está adquiriendo el mismo rol a nivel internacional. Su Departamento de Imagen y Comunicación está siendo uno de los grandes causantes de esta expansión. Éste se estructura en 3 subdepartamentos: Comunicación, E-commerce e Imagen. La labor de cada uno de ellos es fundamental: dentro del funcionamiento interno del propio departamento y para la empresa en general.
Resum: Stradivarius is one of the leading companies in the national fashion scene, thanks to its continued expansion is taking on the same role at the international level. Its Image and Comunnication Department is still one of the major causes of this expansion. This is divided into three sub-departments: Comunnication, E-commerce and Image. The work of each is fundamental; within the inner workings of the department and to the company in general.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Stradivarius ; Moda ; Comunicación ; Online ; Marketing ; Publicitat



90 p, 2.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-10-30, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir