Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/125903
Los medios de comunicación y la publicidad como creadores, amplificadores y beneficiarios de las famas
García Domínguez, Carmen María
Llinés, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 65 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: Els mitjans de comunicació tenen la capacitat de treure a la llum pública persones anònimes que desitgen aconseguir l'estatus de famós -el que els comporta beneficis-. Certes característiques atractives pel públic fan que certes persones tinguin més possibilitats d'accedir a aquesta esfera, degut a que els mitjans -i la publicitat- veuen en ells una via per obtindre beneficis, tant econòmics com de reputació, i opten per un pacte simbiòtic. Els mitjans, per tant, presenten diferents criteris de selecció i vies de creació de fames, com per exemple els talent shows, programes especialment dissenyats per aquest propòsit.
Resum: Los medios de comunicación tienen la capacidad de sacar a la luz pública personas anónimas que desean alcanzar el estatus de famoso -el que los conlleva beneficios-. Ciertas características atractivas para el público hacen que ciertas personas tengan más posibilidades de acceder a esta esfera, debido a que los medios - y la publicidad-ven en ellos una vía para obtendré beneficios, tanto económicos como de reputación, y optan por un pacto simbiótico. Los medios, por tanto, presentan diferentes criterios de selección y vías de creación de famas, como por ejemplo los talent shows, programas especialmente diseñados para este propósito.
Resum: The mass media have the ability to expose anonymous people who wish to achieve the famous status -which brings them benefits-. Some attractive features for the public let certain people to be more likely to access this area, because the media - and the publicity- see them as a way to achieve benefits, both economic ones as reputation ones, and for this reason, the media choose to do a symbiotic pact. The media, therefore, have different criteria and ways of creating fames, such as talent shows, programs specifically designed for this purpose.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: fama ; mitjans de comunicació ; cultura ; creació ; publicitat ; famosos



65 p, 1.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-10-31, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir