Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/125926
El discurs publicitari de les marques en un context de crisi econòmica
Cosconera Clavé, Anna
Lázaro, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 71 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: L'actual crisi econòmica ha deixat un conjunt de conseqüències tant socials com econòmiques que no han deixat a ningú indiferent, incloses les marques. Per fer front a la davallada del consum, aquestes s'han vist obligades a desenvolupar noves estratègies comunicatives que passen per adaptar el seu discurs a aquesta nova realitat. A través d’aquest projecte es fa un repàs per tots els anuncis audiovisuals realitzats des de l'inici de la crisi per observar quins impactes socials tenen més rellevància i quins aspectes es tracten en les diferents campanyes.
Resum: La actual crisis económica ha dejado un conjunto de consecuencias tanto sociales como económicas que no han dejado a nadie indiferente, incluidas las marcas. Para afrontar el descenso del consumo, éstas se han visto obligadas a desarrollar nuevas estrategias comunicativas que pasan por adaptar su discurso a esta nueva realidad. A través de este proyecto se hace un repaso por todos los anuncios audiovisuales realizados desde el inicio de la crisis para observar que impactos sociales tienen más relevancia y que aspectos se tratan en las distintas campañas.
Resum: Currently economic crisis has left a set of social and economic consequences that have not left anyone indifferent, including the brands. To face the consumption decline, they have been forced to develop new communication strategies to adapt their speech to this new reality. This project will do a review through all the advertisings made since the beginning of the crisis to see which social impacts have more relevance on them and see what issues have been addressed in the different campaigns.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Discurs ; Crisi económica ; Marques ; Campanyes ; Publicitat



71 p, 3.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-10-31, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir