Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/125931
La dona en l’activitat publicitària : la situació actual de les redactores publicitàries
Fernández Rodríguez, Patricia
Lázaro, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 365 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Aquest treball analitza la situació laboral actual de les redactores publicitàries a les agències de publicitat i la compara amb la dels redactors publicitaris per així trobar si hi ha diferències entre sexes i quines són, i si el fet de ser dona condiciona la projecció professional. Dit d’una altra manera, es vol estudiar si existeix discriminació per estereotips de gènere en la professió de copywriter. Concretament, l’objecte d’estudi s’aborda des de tres vessants: el perfil professional, la percepció de discriminació sexual i la conciliació de la vida laboral i familiar.
Resum: Este trabajo analiza la situación laboral actual de las redactoras publicitarias en las agencias de publicidad y la compara con la de los redactores publicitarios para así encontrar si hay diferencias entre sexos y cuáles son, y si el hecho de ser mujer condiciona la proyección profesional. Dicho de otro modo, se quiere estudiar si existe discriminación por estereotipos de género en la profesión de copywriter. Concretamente, el objeto de estudio se aborda desde tres vertientes: el perfil profesional, la percepción de discriminación sexual y la conciliación de la vida laboral y familiar.
Resum: This project examines the current employment situation of women copywriter in advertising agencies and compares it with the situation of men copywriter to find if there are differences between sexes and which they are, and if the fact of being a woman conditions the professional projection. To put it another way, we want to study if there is discrimination by gender stereotypes in the profession of copywriter. Specifically, the object of study is approached from three perspectives: professional profile, the perception of sex discrimination and the conciliation of work and family life.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Estudis de gènere ; Dones en publicitat ; Discriminació sexual ; Redactores publicitàries



365 p, 19.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-10-31, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir