Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/125932
Candy Crush : hábitos de consumo de una App de éxito
Ferrer García, Ivette
Lorite, Nicolás, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 97 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Amb l'aparició dels smartphones han nascut fenòmens com Candy Crush Saga, que en poc temps va aconseguir milions de descarregues i molts seguidors fidels. ¿Com pot ser que un joc gratuït hagi generat tants diners? ¿Per què un joc tan senzill, amb una mecànica tan explotada anteriorment ha enganxat, de cop a milions de persones d’arreu del mon? Amb una investigació dels hàbits de consum de Candy Crush s'han intentat resoldre qüestions com quan i on prefereixen jugar, quin es el seu vincle amb el joc o si existeix una addicció real.
Resum: Con la llegada de los smartphones han aparecido fenómenos como Candy Crush Saga, que en poco tiempo consiguió millones de descargas y muchos fieles seguidores. ¿Cómo puede ser que un juego gratuito haya generado tanto dinero? ¿Por qué un juego tan sencillo, con una mecánica tan explotada anteriormente ha enganchado de repente a millones de personas de todo el mundo? Mediante una investigación de los hábitos de consumo de Candy Crush se han intentado resolver cuestiones como cuándo y cómo prefieren jugar, cuál es su vínculo con el juego o si existe una adicción real.
Resum: With the upcoming of the smartphones appeared hits Candy Crush. Soon achieved millions of downloads and a lot of faithful followers. How could a free game generate that big amount of money? How come that a game with a previously exploited mechanics is engaging every day millions of consumers around the world? This is a research about the consumer habits of Candy Crush in order to resolve questions as when and where the consumers prefer to play, which is their link with the game and if there exist a real addiction.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Candy Crush ; Aplicacions ; Videojocs ; Mòbils ; Smartphones ; Hàbits de consum



97 p, 36.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-10-31, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir