Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/125949
Estrategia de redes sociales para la marca Clean&Clear
González Alzáibar, Gabriela
Enrique, Ana Ma., (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 105 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Aquest treball és una proposta d'estratègia de xarxes socials per la marca Clean&Clear, que pertany al grup Johnson&Johnson. El treball constitueix una estratègia que té en compte tots els aspectes rellevants, per tant, es podria aplicar de forma immediata. Amb la intenció de dissenyar aquesta estratègia, s'analitza la situació actual de la marca a l'entorn social, així com la situació de la seva competència. Posteriorment, s’estudia el target i la penetració de les xarxes socials a Espanya per poder dissenyar l'arquitectura de Canals més adequada per Clean&Clear.
Resum: En el presente trabajo se muestra una propuesta de estrategia en redes sociales para la marca Clean&Clear, empresa que pertenece al grupo Johnson&Johnson. El trabajo constituye una estrategia que tiene en cuenta todos los aspectos relevantes, por lo que podría ser aplicada de forma inmediata. Para diseñar dicha estrategia se analiza la situación actual de la marca en el entorno social, así como la situación de su competencia. Posteriormente, se estudia el target y la penetración de las redes sociales en España para poder diseñar la arquitectura de canales más adecuada para la marca.
Resum: This Project shows a posible strategy for Clean&Clear, one of the brands oj the Johnson&Johnson group. The Project takes into account all the outstanding aspects, so it could be applied immediately. To design the strategy, first of all the current situation of the Brand in the social network has to be analysed, but also its competition’s. After that, the target should be studied and the spanish social network landscape in order to design the best channel’s structure for the brand.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Estratègia ; Digital ; Xarxes socials ; Clean&Clear ; Johnson&Johnson



105 p, 6.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-03, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir