Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/125967
Plan de comunicación del escritor Frank Mayhem
Márquez Trinidad, Inés
Noguero i Grau, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 104 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: En aquest treball de fi de grau es presenta un pla de comunicació sobre Frank Mayhem, un jove escriptor novell. El projecte s'ha desenvolupat amb una investigació prèvia de diferents aspectes d'interès com son: la importància de tenir presència online i la literatura actual a Espanya. S'ha analitzat a la competència, s’han descrit els públics objectius i als stakeholders. S'han plantejat uns objectius basats en crear una imatge de marca i donar-lo a conèixer aconseguint notorietat. A més, s'ha desenvolupat una estratègia i les conseqüents accions a realitzar per aconseguir els objectius establerts.
Resum: En este trabajo de fin de grado se presenta un plan de comunicación sobre Frank Mayhem, un joven escritor novel. El proyecto se ha desarrollado con una investigación previa de diferentes aspectos de interés como son; la importancia de tener presencia online y la literatura actual en España. Se ha analizado a la competencia, se han descrito los públicos objetivos y a los stakeholders. Se han planteado unos objetivos basados en crear una imagen de marca y darlo a conocer consiguiendo notoriedad. Además, se ha desarrollado una estrategia y las consiguientes acciones a realizar para conseguir los objetivos establecidos.
Resum: In this final degree project it is introduced a communication plan of Frank Mayhem, a new young writer. The project has been developed with a previous investigation of different important aspects, such as the importance of having online presence and the current Spanish literature. The competence has been analysed and the objective target and the stakeholders have been described. Also, the objectives based on creating a brand image and giving him recognition to get notoriety have been established. Moreover, it has been developed a strategy and the consequent actions to be executed in order to reach the pre-established objective.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Pla de comunicació ; Escriptor ; Novell ; Online ; Literatura ; Objectius ; Estratègia ; Accions



104 p, 1.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-03, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir