Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/125968
Del briefing al nou concepte de marca. Calvé : un cas pràctic
Martí Gómez, Júlia
Bernadas Suñé, Dolors, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 72 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Es tracta d'un treball acadèmic i pràctic basat en el desenvolupament d'una campanya publicitària que respon a un briefing creatiu real i actual de la marca Calvé, lliurat des de l'agència de publicitat Ogilvy Barcelona. Consta de dos apartats: el primer, teòric, analitza tot el que s'ha cregut necessari per desenvolupar la campanya: informació sobre la pròpia companyia, sobre el públic objectiu, el mercat, l'anterior comunicació de la marca i la competència. En la part pràctica, es realitza una campanya 360º com a resposta al briefing de l'anunciant.
Resum: Se trata de un trabajo académico y práctico basado en el desarrollo de una campaña publicitaria que responde a un briefing creativo real y actual de la marca Calvé, librado desde la agencia de publicidad Ogilvy Barcelona. Consta de dos apartados: el primero, teórico, analiza todo lo que se ha creído necesario para desarrollar la campaña: información sobre la propia compañía, sobre el público objetivo, el mercado, la anterior comunicación de la marca y la competencia. En la parte práctica, se realiza una campaña 306º como respuesta al briefing del anunciante.
Resum: It is an academic and practical work, based on the development of an advertising campaign, which responds to a real and current creative briefing of the brand Calvé, given from the advertising agency Ogilvy Barcelona. It has two sections: the first, theoretical, analyzes everything that has been thought necessary to develop the main campaign: information about de company, about the target audience, the marketplace, the previous brand communication and the competitors. In the practical part, it is produced a 360º campaign in response to the advertiser briefing.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Calvé ; Briefing ; Campanya ; Creativitat ; Estratègia ; Publicitat



72 p, 22.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-03, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir