Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/125969
Tenemos que hablar : la transformación de las estrategias discursivas publicitarias televisivas bajo los efectos de la crisis
Martínez García, Lorena
Lázaro, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 138 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: El sector publicitari ha estat dels més afectats per la crisi, especialment pel que fa al seu discurs. "Tenemos que hablar" centra el seu objecte d'estudi en les estratègies discursives publicitàries i tracta de descobrir, a través de l'anàlisi i posterior comparativa de spots, com la crisi ha afectat i transformat les mateixes. Davant els resultats del treball de camp es demostra que, efectivament, la crisi ha tingut una gran influència en la transformació de les estratègies discursives, donant lloc a discursos més emocionals i centrats en les marques i en la seva relació amb les persones.
Resum: El sector publicitario ha sido de los más afectados por la crisis, especialmente en lo que a su discurso se refiere. "Tenemos que hablar" centra su objeto de estudio en las estrategias discursivas publicitarias y trata de descubrir, a través del análisis y posterior comparativa de spots, cómo la crisis ha afectado y transformado las mismas. Ante los resultados del trabajo de campo se demuestra que, efectivamente, la crisis ha influenciado en la transformación de las estrategias discursivas, dando lugar a discursos más emocionales y centrados en las marcas y en su relación con las personas.
Resum: The advertising industry has been one of the most affected by the crisis, specially when talking about the speech. "Tenemos que hablar" focuses on the advertising speech strategies and intends to find, through analysis and a comparison between TV spots, how has the crisis affected and transformed those strategies. With the fieldwork's results it has been proved that, indeed, crisis has influenced the transformation of the speech strategies, leading to more emotional speeches focused on brands and relationships with people.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Crisi ; Estratègies discursives ; Discurs publicitari ; Publicitat televisiva



138 p, 2.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-03, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir