Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/125971
La comunicació interna en les organitzacions del sector esportiu
Morales Saldaña, Irene
Tena Parera, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 113 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: La comunicació interna és vital pel funcionament d'una organització. És per aquest motiu que en el següent treball s'analitza la gestió de la comunicació interna en determinades organitzacions del sector esportiu de Catalunya amb la finalitat de determinar el seu ús real i els resultats que genera. Les técniques utilitzades són un conjunt d'entrevistes en profunditat a treballadors i directius d'organitzacions esportives catalanes, concretament del Servei d'Activitat Física de la Universitat Autònoma de Barcelona i Decathlon, que permeten arribar a uns resultats d'interès sobre l'aplicació pràctica d'aquesta comunicación i el efecte que produeix sobre els seus usuaris.
Resum: La comunicación interna es vital para el funcionamiento de una organización. Por este motivo en el siguiente trabajo se analiza la gestión de la comunicación interna en determinadas organizaciones del sector deportivo de Catalunya con la finalidad de determinar su uso real y los resultados que genera. Las técnicas utilizadas son un conjunto de entrevistas en profundidad a trabajadores y directivos de organizaciones deportivas catalanas, concretamente del Servei d'Activitat Física de la Universidad Autónoma de Barcelona y Decathlon, que permiten llegar a unos resultados de interés sobre la aplicación práctica de esta comunicación y el efecto que produce sobre sus usuarios.
Resum: The internal communication is vital to the performance of an organization. For this reason, this research analyzes the internal communication’s management in certain sport organizations of Catalonia in order to determine their actual use and results. The methodology that I used is an array of interviews with workers and managers of Catalan sport organizations, particularly in SAF (Service of Physical Activity from the Autonomous University of Barcelona) and Decathlon. The investigation wants to achieve interesting results about the real application of this communication and the effect that it has on its users.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Comunicación ; Comunicació interna ; Organitzacions ; Organitzacions esportives



113 p, 2.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-03, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir