Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/125973
Campaña de publicidad del circo Raluy
Olea González, Ariadna
Martínez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 69 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: El circ està passant per una situació difícil degut al desinterès creixent per part del públic. Les noves tecnologies, el futbol, la crisi econòmica i cultural, així com la prohibició d'exhibició d'animals, són algunes de les seves possibles causes. A partir d'una exhaustiva investigació, es pretén saber quin és el problema-diagnòstic del circ Raluy, per implementar una estratègia basada en accions concretes per tal d’aconseguir els objectius fixats. Una de les solucions proposades és la creació d'un catàleg fotogràfic, que en aquest treball es desenvolupa com a projecte.
Resum: El circo está pasando por una situación difícil debido al desinterés creciente por parte del público. Las nuevas tecnologías, el fútbol, la crisis económica y cultural, así como la prohibición de exhibición de animales, son algunas de sus posibles causas. A partir de una exhaustiva investigación, se pretende saber cuál es el problema-diagnóstico del circo Raluy, con el fin de implantar una estrategia basada en acciones concretas para conseguir los objetivos fijados. Una de las soluciones propuestas es la creación de un catálogo fotográfico, que en este trabajo se desarrolla como proyecto.
Resum: The circus is going through a difficult situation due to declining interest by the public. New technologies, soccer, economic and cultural crisis, and the prohibition of animals in the circus are some of the possible causes of it. After extensive research, we want to know what the problem of Raluy circus is, in order to implement a strategy based on concrete actions to achieve the goals fixed. One of the solutions proposed is the creation of a photographic catalog, which in this work is developed as a project.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Pla de comunicació ; Circ ; Fotografia



69 p, 7.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-03, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir